Everyday Minerals

 

 

 

 

 

 

 

Semi-matte base, Beige neutral

 

Tenkte jeg måtte skrive et innlegg om dette merket. Jeg er så GLAD i dette merket. Jeg kjenner jeg blir i godt humør bare jeg går på nettsiden. Så kult og naturlig design, billig og bra sminke, genialt utvalg! All sminken blir lagd av mineraler, og uten Bismuth Oxychloride (som kjent gjør huden grågussen og porene større). Det er latterlig billige priser.

 

Det finnes 4 forskjellige foundationbaser:


Semi-matte: For alle hudtyper.

Matte: 100% oljefri og skinner ikke. Naturlig matt resultat.

It: Matt foundation, for normal til fet hud.

Jojoba (ny): For alle hudtyper. Har en “airbrush”-effekt på huden.

 

Foundationene koster svimlende (under) 80 kr per stk! Billig. Alle foundationene dekker bra.

 

Usikker på hvilke farger som passer deg? Du kan bestille prøver for 1 cent per stk. Du velger prøver her.

 

 

 

De selger mye annet også. Børster, øyenskygger, solpudder, leppestift – you name it.

Børstene er utrolig myke og gode, og de er syntetiske og naturvennlige. Selv om de er syntetiske betyr ikke det at sminken ikke blir blandet, de er spesielt tilpasset mineralsminken, og mykere for huden. Mine favoritter til foundationbruk er Flat top brush og Long handled Kabuki. Akkurat nå er det tilbud på nesten alle børstene. Du finner for ansikt her og øyne her.

 

 

Nå selger de også en hendig og billig børstemappe som du kan oppbevare børstene dine i. Praktisk og hygienisk. Pris ca 60 kr.

Jeg er også veldig glad i Happiness Bronzeren som de selger. Den kan brukes som både blush og solpudder. Gir veldig fin glød og farge.

 

Sjekk ut siden selv her, og se om du finner noe du liker 🙂

 

Bruker noen av dere Everyday Minerals? 

 

 

Alle bilder er tatt fra everydayminerals.com. Dette er ikke en annonse.

17 kommentarer

Siste innlegg