Goodies from Sweden

 

 

 

 

 

 

Jeg ville friske opp sminken min med noe nytt, og siden brown smokey eyes er hot i høst (og jeg elsker den trenden) så kjøpte jeg meg en øyepalett fra Smashbox. Jeg fant fort ut at jeg elsker Smashbox! My god, så bra sminke. Gir skikkelig mye farge med en gang, veldig lett å blande å få fin på øyelokkene, og veldig fine farger! Jeg skal definitivt kjøpe mer av dette merket. De fargene jeg har i trioen er Nectar, Cinnamon toast og Roast.

 

 

 

Du får også en liten bruksanvisning bakpå, på hvor og hvordan du skal påføre de forskjellige skyggene. Det var ganske dårlig utvalg i Smashbox sminke fra norske sider, men på ebay selges det veldig billig. Bare finn en toppselger, eller en selger med 99% gode tilbakemeldinger. Her kan du sjekke noe av utvalget.

 

 

 

Endelig fikk jeg kjøpt meg en skikkelig Moroccan Oil til håret. Jeg kjøpte den som heter ‘Light’ (visste ikke at det fantes) for lyst og tynt hår. Regner med den er litt mindre fet og tyngende for håret, enn den originale. Har bare prøvd den originale, men var veldig fornøyd med den. Kostet ca 330,- SEK.

 

 

Hårskygge! Måtte også kjøpe en naturbørste til løshåret mitt for å ikke slite det helt ut, og så fant jeg en kul hårskygge fra Colorsmash. Det er som en øyenskygge, bare for håret. En skal visst bare ta den inntil håret og dra nedover der en vil ha farge. Jeg har vurdert å farge litt av håret mitt rosa, men regnte med å bli lei det så fort. Så dette er jo en god løsning 🙂 Går bort etter en vask, også fra blondt hår (mente de i kassa iallefall). Pris 169,- SEK  Her kan du kjøpe dem online i masse forskjellige farger.

 

 

Og så gikk resten av pengene til en god og varm pels til vinteren 🙂

 

 

Mmmm;) 

 

 

 

Follow on Bloglovin

5 kommentarer

Siste innlegg