Multi colored sequins

 

 

SKIRT HERE

BAG MARC BY MARC JACOBS

COAT MONKI

SHOES JEFFREY CAMPBELL LITA

SHIRT LF STORES

SUNNGLASSES COBRA SNAKE, ALMOST FAMOUS

 

Jeg har fått litt dilla på pencil skirts, og jeg digger det nye jeg fikk i posten her om dagen. Sequins ♥ Nå skal jeg på kino med Anders, vi skal se It?s a Good Day to Die Hard med Bruce Willis. Yippie kay yay! Vi har faktisk aldri vært på kino alene sammen i løpet av de to og et halvt årene vi har vært sammen, så det var på tide! Jeg er bare så trøtt i dag så får håpe jeg ikke sovner:P Jeg ble forresten intervjuet av drommebiblioteket.com her om dagen, du kan se intervjuet her. Ha en fin lørdagskveld ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg