Take care of your skin, girls

 

Jeg ville bare tipse dere om St. Tropez? Everyday Moisturiser for Face. Det er en veldig lett krem som absorberes lett og gir en naturlig gyllenbrun hudfarge etter bare et par påføringer. I tillegg inneholder den aloe vera og vitamin E som er bra for huden. St. Tropez bruker en egen teknologi (Aromaguard?) som eliminerer rundt 70% av lukten som avslører selvbruningen, og selv synes jeg ikke den lukter selvbruning i det hele tatt.  Det føles ikke ut som den tetter porene og er dårlig for huden, noe som er vanskelig å finne i en selvbruner for ansiktet.

Jeg er avhengig av selvbruning for ansiktet, fordi jeg vil unngå å sole meg så mye der. Jeg føler jeg ser nye rynker rundt øynene hver gang jeg har tatt solarium, og så får jeg dårlig samvittighet for at jeg tok sol. Sannheten er jo at en faktisk får rynker mye hyppigere av soling, derfor er det lurt å unngå det så mye som mulig. Selvbruning er trossalt mye mindre skadelig for huden enn UV-stråling, så om du virkelig ?trenger? å være brun så bør du heller gå for selvbruning.

Du får kjøpt St. Tropez Everyday Moisturiser for Face hos Vita, kr 299,-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg