Oppbevaring av sminke og neglelakker

 

Godmorgon, IKEA kr 129,- her


 

Godmorgon boks m/ lokk, IKEA kr 95,- her


Godmorgon sett med 3, IKEA kr 89,- her


 

I går var jeg på IKEA for å finne noe jeg kunne organisere sminken min i, og det fant jeg heldigvis! Ikke undervurder hvor god følelsen av å ha styr på tinga dine er:P Digger spesielt den øverste saken i Godmorgon-serien fra IKEA, fikk jo nesten plass til nesten all sminken min i den, og den er oversiktlig pga de små rommene til leppestift, børster osv. Jeg var ute etter gjennomsiktige beholdere til å ha tingene mine i, for da er det mye enklere å se hva jeg har. Du trenger selvfølgelig ikke å ha disse stående ute, men jeg liker å ha det sånn. Det finnes en egen Godmorgon-kommode hvor du kan legge disse plastbeholderene nedi skuffene, så de ikke synes.

 

Hva synes dere? Hvordan oppbevarer dere sminken/neglelakkene deres? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg