The owl

 

OWL SWEATER SHEINSIDE.COM

SHOES JEFFREY CAMPBELL LITA

BAG MARC BY MARC JACOBS CLASSIC Q GROVEE

SKIRT MINUSEY.COM

SUNGLASSES ZEROUV.COM

FAUX FUR MINUSEY.COM


 

I går var jeg ute i Haugesund, noe jeg ikke har vært på nesten to år (!) Det var kjempegøy, og jeg møtte mange kjentsfolk jeg ikke hadde sett på lenge. Først var vi og spiste på NB Sørensen med jobben til Anders, så gikk vi fra bar til bar på kaien etterpå. Kjente i dag at jeg hadde vært ute i går, for å si det sånn. Hjalp ikke på å få 40% avslag i baren:p I dag har vi bare slappet av, spist usunt og kost oss. 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg