Victoria’s Secret

 

 

 

 

 

 

Her om dagen var jeg på Victoria’s Secret i Soho. Som regel er jeg mer interessert i sminken og hudpleien de har der, enn selve undertøyet (kjedelig å bruke penger på:p). Men jeg fikk faktisk hjelp til å få finne min eksakte BH-størrelse, noe jeg har ønsket lenge! Jammen har jeg gått med feil str i alle år. Hvem skulle tro jeg hadde D-cup liksom?! Haha, slapp av, det var 70D, men likevel hadde jeg aldri gjettet meg frem til det. Jaja, så nå vet dere BH størrelsen min også. Uansett, det var kjempehyggelig å få litt hjelp. Etter de hadde funnet ut størrelsen, fikk jeg sikkert ti forskjellige BH-typer å prøve, for å finne ut hvilken stil jeg likte best. Deretter skrev de opp størrelsen og typen på et personlig kort, og så var det bare å shoppe i vei. Hvis dere drar på Victoria’s Secret en gang, vil jeg anbefale dere å gjøre det samme, utrolig nyttig å få litt hjelp!

 

I tillegg til litt undertøy kjøpte jeg en del stæsj til huden, for det meste bronzere, hehe. Den ene store børsten med bronzer innebygd i er litt genial, for den er gigantisk og flott til å bronze hele kroppen med. Eller du kan bruke den på bare halsen og decolette, for å jevne ut eventuelle skiller. Fort gjort! Er dere fan av Victoria’s Secret?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg