My favorite lashes

 

 

 

 

 

Jeg var på leit etter noen fine falske vipper da jeg var i New York. Elite Eye Lashes #19 var de første som fanget øyet mitt, og jeg må si at jeg ble superfornøyd! Jeg elsker den rufsete looken, som om du har hatt litt mascara på dem, og så er dem passe lange. De er også superenkle å ta på, for de passer øyeformen (min iallefall) helt perfekt, de bøyer seg liksom så fint så det tar ikke lang tid å ta dem på. Jeg kjøpte også lim siden det ikke fulgte med, Duo eyelash adhesive i gjennomsiktig vannfast, og en i en mørk tone. Denne limen var superbra, og er drøy i bruk. Det er verdens bestselgende vippelim, og du får kjøpt det på makestyle.no her. Har hørt at det selges på Cubus også.

 

Duane Reade, vanlig drug store i NYC

 

Jeg har dessverre ikke klart å få tak i et sted online å kjøpe vippene, jeg så det var andre utenlandske bloggere som heller ikke kunne gi linker til leserne sine fordi det var umulig å finne dem online:( Men hvis du drar til USA en gang vil jeg anbefale deg å gå innom Duane Reade, hvor du kan få kjøpt disse vippene (ikke alle DR har dem, men mange). Eller kanskje dere kjenner noen som kan sende dem i et brev fra USA? Vippene koster bare 2.99 dollar pr stk, så jeg hamsret mens jeg var der. De kan også brukes om igjen, det er bare å dra limen forsiktig av, eller vaske den av etter bruk.

 

8 kommentarer

Siste innlegg