Useless

 

 

SHOES VINTAGE (BRAND)

LEATHER JACKET ACNE

BAG MINUSEY.COM

CROP TOP STORE IN NYC

PENCIL SKIRT SAMSØE | SAMSØE

 

Ahhhr, jeg er så lat etter påsken. Sitter her med dårlig samvittighet og føler meg helt ubrukelig. Jeg blir så sinnsikt rastløs av å sitte i ro å gjøre ingenting, og har dårlig samvittighet over å ikke ha trent, men veien til treningssenteret virker så sykt lang akkurat nå. Var hos fysioterapeut i dag og fikk erklært at jeg hadde veldig svak ryggmuskulatur, noe som er grunn til mine smerter i armer og skuldre – desto mer grunn til å trene. Blæh – jeg liker ikke å trene! Det er jo greit når jeg først er der, men jeg tar meg liksom aldri tid til det. Jeg ser ikke på meg selv som en typisk friskus akkurat! På toppen av det hele sitter sitatet fra en venninne fast i hodet: “Før du vet ordet av det har du fått kjerringkropp!” Oh my god… is my ass hanging?! Huff. Misunner de som har dette i blodet, men det er det dessverre ikke alle som har. Håper ikke jeg er den eneste iallefall. 🙂

 

Hvordan har dere det etter påskeferien, med skole, jobb, trening osv?

34 kommentarer

Siste innlegg