Gelè-lakk resultat

For litt siden så viste jeg dere gel lakk-kitet som jeg kjøpte, Sensationails, og jeg lovde dere å legge ut resultatene siden. Nå har jeg endelig fått testet den og jeg skal vise hvordan den påføres, samt resultatet og noen gel-lakk tips til slutt. Jeg brukte lakken lengst til høyre denne gangen, Pink Chiffon, den var dessverre litt lys rosa men håper dere fortsatt får et inntrykk av resultatet!

Du får med alt du trenger for å utføre manikyren i Starter-kitet, inkludert UV-lampe.

Fordelene med gel-lakk:

– Varer i opptil to uker

– Gir mye mer glans enn vanlig neglelakk

– Gir et tykkere utseende på lakken

– Har ingen tørketid

Det er kanskje ikke så enkelt å se på bildet, lakken var litt lys, men den er superfin på. Mye tykkere og mye mer glans enn vanlig neglelakk. Jeg er faktisk utrolig fornøyd med settet, jeg har jobbet i salong med dette, og resultatet er omtrent identisk. I salong koster en gangs Shellac med mini manikyr ofte 600-700 kroner, mens du får kjøpt dette settet på Vita til bare 499,- her. Neglelakkene koster bare 99,-, og det er ikke gærnt! Da kan du jo gjøre det så ofte du vil ;D Nå gjorde jeg dette i går, så jeg har ikke fått sett hvor lenge det holder, men jeg har god tro på at det holder opp til to uker. 

Viktige tips i forhold til påføring av gel-lakk:

 

– Unngå alt som heter neglebånd og hud når du påfører lakken – fettet fra huden gjør at lakken ikke vil holde like lenge om du kommer nær huden

– Legg tynne lag med lakk, ellers kan det lett flyte over og resultatet varer ikke like lenge

– Stell neglene dine før du tar på lakken – fil dem, dra ned neglebånd osv, så blir det enklere å unngå huden når du påfører lakken

 

11 kommentarer

Siste innlegg