Ukens skjønnhetsprodukt: Smashbox Brow Tech to Go

Jeg tenkte jeg skulle begynne med noe nytt som heter ukens skjønnhetsprodukt. Jeg får se om det blir hver uke, det kommer an på om det er noen produkter jeg virkelig vil anbefale 🙂 Denne ukens produkt er iallefall Brow Tech To Go fra Smashbox. Jeg var på leit etter en ny øyebrynspenn ettersom jeg mistet min, og gikk på Kicks her om dagen for å finne en. Jeg er jo fan av Smashbox så jeg ble sjeleglad da jeg fant ut at de hadde en penn og ikke bare brynspudder. Jeg bruker brynspudder også, men ofte er det digg å få det gjort fort og da er det greiest å bruke en penn synes jeg.

 

 

Det som er så bra med Brow Tech To Go:

  • Har skrå ende på blyanten, så den er formet til brynet. Mye enklere å få rett form på brynet.
  • Kald brunfarge (bra for de som ikke vi ha den oransje/rødbrune looken)
  • Gel med lett hold + børste i andre enden, som gir en bedre form på brynet, og brynet ser også mer realistisk ut. 

 

Du får kjøpt dette produktet på: KICKS

Pris: ca 200 kroner

Hva syntes dere om “Ukens skjønnhetsprodukt”? Vil dere at jeg skal fortsette med dette?

8 kommentarer

Siste innlegg