Dark and edgy

All Saints

 

by HeidiChic
AllSaints har utrolig mye kult. Egentlig er det helt min smak – røft, edgy og mørkt. Samtidig så liker jeg sterke farger og sprø klær, så jeg er litt delt der. På en måte så liker jeg Mary Kate Olsen-stil som består av minst et svart plagg i hvert eneste antrekk, det er simpelt men likevel bare effortless og dritkult. På en annen side liker jeg alt som viser igjen; paljetter, knallfarger, forskjellige teksturer osv., fordi livet er rett og slett for kort til å ikke bruke vakre, fargerike klær. Det kommer vel litt an på humøret tenker jeg, men jeg irriterer meg likevel over at det er så todelt! 
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg