Sick and tired

It’s official – I feel like shit today. Nå har denne influensaen eller hva det er som går rundt, smittet meg også. Null krefter, vondt i kroppen og vondt i halsen. Yay. Jeg blir alltid syk når jeg har stresset fælt med noe og når jeg virkelig trenger en timeout, og denne gangen er intet unntak. Derfor pleier jeg egentlig ikke å syte så mye når jeg er syk, for det er så deilig å slappe av med god samvittighet. Men gjør det vondt? Ja. I tillegg til å være syk har jeg også pådratt meg en enorm tannverk, noe jeg aldri pleier å ha. Først tenkte jeg at det kunne være et hull, men det kan umulig gjøre så vondt som dette! Tenkte også at jeg skulle gå på postkontoret i dag og hente nye klær fra sheinside.com og ta noen outfitbilder til dere, men jeg kom ikke lenger enn til hentelappen…

Immunforsvaret mitt var faktisk utrolig bra mens jeg knasket på Chlorella, men så klarte jeg ikke å holde rutinene oppe, og så har jeg blitt syk. På tide å hive innpå igjen. Denne dagen kommer nok til å gå til TV-titting, kakespising og forhåpentligvis får jeg litt trøst av kjæresten min.

9 kommentarer

Siste innlegg