Top 10 make up wishes for spring/summer

Make up wishes
Make up wishes 2

 

(Klikke på miniatyrbildene for å komme til salgsstedet)
1. glominerals foundation: Jeg vil ha en ny flytende foundation men vil ikke tette porene i huden min, så jeg kommer til å kjøpe glominerals sin neste gang. Jeg har testet denne på glominerals-kurs før, og den er kjempedekkende og drøy. Kan også blandes ut med en dagkrem. 
2. gloLips fra glominerals: er syyykt fin på, og den varer kjempelenge. Det må nok være min favorittgloss. Min favorittfarge er Romance.
3. Laura Mercier Creme Liner: Jeg har lyst på en eyeliner som er kjempesort og varer lenge på våtkanten og har hørt at denne er god til det. 
4. NARS-blushen er jo verdenskjent og har vunnet mange priser, men jeg har enda ikke prøvd den, så har lyst å investere i en sånn.
5. Body Shop Baked-To-Last bronzere: Spesielt den mørkeste har vært min favoritt lenge, og jeg merker at jeg savner den når jeg ikke har den. Gir kjempefin glød og farge i huden.
6. Mac #Hue: Denne nude-leppestiften er veldig kjent fra Mac og ser veldig fin ut på.
7. Make Up Forever Mist & Fix: Denne sprayen gjør at sminken varer utrolig lenge, jeg kjøpte den for lenge siden men har ikke hatt den på en stund nå. Så hvis du vil være sikker på at sminken holder hele dagen så er denne tingen!
8. Make Up Store High Tech Lighter: Dette er en highlighter som smøres på i ansiktet der en vil lyse opp partier, som overleppen, kinnbena osv. Virker veldig enkel å bruke. Jeg har ikke testet denne, men sett resultatet av den og det var veldig fint.
9. Miyo LipMe Lipstick: Jeg har lyst på en signalrød leppestift til våren/sommeren, og denne fargen er kjempefin!
10. Lancome Hypnose Doll Lashes: Jeg liker veldig godt Hypnose-mascaraen fra Lancome, og så at de hadde fått en versjon som skal gi “Doll Lashes”, høres ikke feil ut!
 
5 kommentarer

Siste innlegg