Hayden feather skirt // Weekend recap

SHOES JEFFREY CAMPBELL // JACKET SAMMYDRESS.COM // SKIRT NELLY.COM // BAG MINUSEY.COM

 

Usj, så sliten jeg er etter helgen – har hatt tidenes bakrus. Er tydeligvis blitt for gammal til å drikke to dager på rad og det blir leeeenge til neste gang. Men, det var jo gøy ute da. Vi fikk for oss at vi skulle snike oss inn i X antall russebusser på Majorstua. Det var enklere for oss jenter å få adgang enn guttene for å si det sånn, så det endte med at vi ble kicka ut:p Så begynner selvfølgelig Anders å frekke seg med russeguttene og det neste som skjer er at jeg med fuskepelsen og platåskoene mine hopper på han ene gutten som prøver å gjøre Anders noe, haha. Kan tenke meg det så rimelig latterlig ut, men jeg må jo beskytte gutten min 🙂 Anyways, nå er jeg enda mer motivert til å starte en sunn uke og i dag har jeg gått til innkjøp av diverse soyaprodukter, bær og frukt. I tillegg må jeg starte med treningen! Oppdateringer kommer:)

11 kommentarer

Siste innlegg