hits

A healthier life style

Ny uke, nye muligheter. Det fles bra allerede begynne p en sunnere livsstil. Kroppen fles lettere og jeg har god samvittighet. Frokosten i dag bestod av kun frukt, noe jeg har tenkt fortsette med fremover. Jeg mener helt serist, bare prv det;frukt til frokost setter helt utrolig fart p forbrenningen og fordyelsen.Vet ikke hvordan jeg skal si det pent, men du merker at toalettbeskene blir oftere for si det snn, og du merker at det er utrolig bra for fordyelsen. Dette tipset fikk jeg avSkinny Bitch-boken og det jeg pleier spise til frokost er for eksempel eple, kiwi, druer og banan. I den rekkeflgen, fordi det er viktig spise lettest mulig og s g til det tyngre. Cirka en halvtime etterp kan jeg godt hive i meg knekkebrd og "vanlig" frokost, men jeg er veldig opptatt av at det frste som kommer inn skal vre frukt.

Lunsjen i dag

Jeg skrev jo om Skinny Bitch-dietten sist uke som jeg hadde planer om begynne p, jeg har bare funnet ut at jeg m gjre noen omjusteringer ettersom det var et rimelig strengt opplegg for meg som aldri har spist p den mten. Nr en begynner med et helt annet kosthold er det viktig ha en overgang som ikke er for br ettersom det er lett feile da. Jeg spiser fortsatt litt kjtt, men bare ting som inneholder litt kjtt, som leverpostei, mat som inneholder litt karbonadedeig osv. Ikke biff eller annet rent kjtt. Kylling kommer jeg ogs muligens til spise litt av og med fisk har jeg ikke satt noen "limit". Mlet mitt er basere kostholdet mitt mer rundt frukt og grnt og mindre rundt kjtt, melkeprodukter og mat med mye konserveringsmidler. Jeg er heller ikke fan av lettprodukter ettersom de ofte inneholder mye mer karbohydrater for kompensere for lite fett, s det ser jeg som helt meningslst. Det skal bli spennende se hvordan kroppen responderer p et helt nytt og sunnere kosthold :)

Hva jeg til n har kuttet ut fra kostholdet:

  • Vanlig brus og lettbrus
  • Melk, yoghurt
  • Biff, koteletter aka masse kjtt
  • Lettprodukter

Liker dere lese om kosthold, helse og mat?

5 kommentarer

Forkosten er den viktigste mltiden, det er mye bedre at du spiser frokost i steden for lunsj,f.eks. Spis knekkebrd, havregrt,havregryn,salalt + frukt s kan du heller spise KUN frukt til lunsjen. Skal du slanke deg m du spise hver 3 time, da fr du mye bedre forbrenning.

s godt ut! :)

ja, jeg liker det! skriver litt om det selv ogs!

Jeg: Er ikke helt enig i det, av erfaring. Jeg synes en br spise lettest mulig det frste mltidet en fr i seg siden kroppen tar opp nringen i det frste mltidet veldig godt. Lunsj spiser jeg ikke lenge etter frokosten, kan godt kalle det en sen frokost, men det viktigste er at det absolutt frste jeg fr i meg er frukt; typ banan, eple, kiwi osv. Det fr helt utrolig fart p forbrenningen og fordyelsen, og det hadde du merket om du hadde prvd det :) Deretter kan en spise tyngre utover dagen, med middagen som det tyngste mltidet. Og angende det spise hver 3. time, s gjr jeg det. Jeg spiser veldig mange men sm mltid slik at jeg holder forbrenningen i gang i lpet av dagen.

Frokosten din s fantastisk god ut! Hres bra ut, flink du! :-)

Skriv en ny kommentar

BLOGLOVIN'

FACEBOOK

MIN FRISR

INSTAGRAM @HEIDICHIC

Image and video hosting by TinyPic

SHOP MY FAVORITES: