Gårsdagens grillparty

I går var vi på grillparty på Torshov og det var kjempekoselig! Masse god stemning, gode venner og god mat 🙂 Som du ser på bildene så spiste jeg både pølser og hamburgere, så angående kostholdsendringene jeg begynte på for litt siden så varte ikke det særlig lenge. Jeg begynte jo å tenke på mat hele tiden og var kjempesulten så det hadde ikke så mye for seg. Jeg spiste jo mer enn jeg pleide :p Nei, det lønner seg å ikke bli for fanatisk, en kan spise relativt sunt og hvis en spiser noe usunt så kan en gjøre det med moderasjon. En skal jo kose seg i sommer:)

 

Har dere hatt en fin helg? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg