Viva la Diva summer collection

Fikk en smakebit på Viva la Divas sommerkolleksjon i posten i dag, sier aldri nei til gratis sminke:p Viva la Diva er et merke som kun selges på Cubus i Norge, med rimelige priser og stort utvalg. Ser litt billig ut og sånn, men noe sminke funker faktisk om det er dyrt eller billig – som neglelakker og leppestifter! Det er de jeg liker best når det gjelder dette merket fordi det finnes så mange forskjellige freshe farger derfor kan en tåle å gjør en bom på fargen fordi det er så rimelig. Spesielt synes jeg det er bra når det gjelder leppestiftene, for det er ikke alltid du ser fargen skikkelig før du har den på leppene hjemme. Den jeg liker best er 92 Chill Out som minner veldig om min favoritt YSL Farbourg Peach, den er iallefall det nærmeste jeg har kommet i “vanlige” butikker.

 

Har dere brukt Viva la Diva før?

/sponset

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg