Comfort is key on Sundays

Shoes Y.R.U. // pants Bik Bok // bag Marc by Marc Jacobs // sweater storets.com

Av og til må en bare gå for komfort, og søndager er de perfekte dagene for det. Egentlig så er jeg veldig opptatt av komfort generelt når det gjelder stilen min, jeg hater å gå i ting som jeg synes er for trange og ukomfortable. Det må være fordi vi for noen år siden ble bortskjemt av joggebuksen og tightsen. Da jeg var yngre kunne jeg til og med sove i den åltrange Miss Sixty-buksa mi, men nå orker jeg såvidt å ha på meg skinnyjeansene mine, med stretch vel og merke, etter at jeg har kommet inn døra. Det beste er jo å ha begge deler, se bra ut og være komfortabel samtidig. Og det er fullt mulig – bare kanskje ikke i dette tilfellet :p

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg