6 shoe styles I’m NOT a fan of

 

Okei, det blir som å skyte seg selv i foten å si at en “aldri” skal gå med noe. Men disse skoene får meg til å bli uvel av tanken på å måtte gå med dem selv, så jeg trenger å få det ut av systemet.

 

1. Creepers: Jeg har aldri likt disse skoene, minner meg om Adam’s Family/gother-sko.

2. Mokkasiner: Ikke min stil i det hele tatt, kunne kanskje vurdert det om jeg hadde blitt helt Boho chic og funnet en pen versjon av dem.

 

 

3. Cowboy boots: DEFINITIVT ikke min stil, jeg er ganske sikker på at jeg aldri kommer til å føle meg komfortabel i cowboy boots. Det blir for country for meg.

 

4. Kitten heels: Go big or go home, sier jeg bare. “Lekehæl” kaller jeg disse. Greit nok at hælene ikke trenger å være skyhøye men dette funker jo bare ikke. 

5. “Trendy” støvler: Jeg har aldri sett på disse støvlene og tenkt: “Oi, så pene de var!” Til tross for at ekstremt mange jenter har dem og elsker dem. Om de er noe, så er de praktiske, og om jeg en eller annen gang i høst skulle ville gå med støvler så skulle det være en av disse. 

6. Kneehigh boots: Å, gud hjelpe… Hvis jeg noen gang går med disse støvlettene så vil det være slutten på Heidichic. For det første ville jeg ha drukna i dem pga høyden min, for det andre så ser de så kjerring ut. De kan også se ganske slutty ut, hvis du matcher dem til en minikjole i glatt stoff for eksempel *grøss*.

Nå er det selvfølgelig smak og behag, du digger kanskje disse skoene, mens jeg kan ikke fordra dem. Det hender at noen overrasker meg ved å matche ting kult sammen slik at det faktisk ser bra ut, men generelt kjenner jeg min egen skostil så godt at jeg kan si at jeg ikke er fan.

 

Q: Hvilke sko kan du ikke fordra? Har jeg glemt noen?

23 kommentarer

Siste innlegg