DAGENS OUTFIT

Dere husker kanskje at jeg skrev at jeg var på et viktig møte i forhold til bloggen for litt siden. I dag tidlig var jeg på et nytt møte, noe som forresten var en god unnskyldning for å bruke den nye MK&A-dressen min;p Jeg skal gi dere et lite tips; KJØP BLAZEREN! Den er helt fantastisk. Skinny ermer på dressjakker får armene til å se skikkelig tynne ut, og det er faktisk litt vanskelig å finne, i tillegg er den i et digg stretchy stoff og har en fin lengde.

SUIT MARY KATE & ASHLEY FOR BIK BOK // BAG AND WATCH MICHAEL KORS // SANDALS EGO AND GREED

I slutten av neste uke kan jeg fortelle dere hva møtet gikk ut på, siden det da vil være offentlig. Gleder meg til å fortelle dere! August er kommet nesten halvveis allerede, og høsten står for tur, noe jeg egentlig er ganske klar for. Ny jobb, nye mote- og skjønnhetstrender, ikke minst skal fuskepelsene på igjen! Jeg liker forandring, og juli/august har vært litt kjedelig for å være helt ærlig. Jeg har bare ventet på å begynne i ny jobb og komme tilbake til rutiner, i tillegg synes jeg det er forfriskende med forandringer på værfronten. 

Er dere klar for høsten? 

20 kommentarer

Siste innlegg