No more pale face

Jeg har gått rundt som en bleiking i ansiktet ganske lenge nå, fordi jeg ikke har samvittighet til å sole meg der, og ikke har funnet riktig selvbruning for ansiktet. Som hudpleier er jeg veldig kresen på hva jeg tar på huden min, spesielt i ansiktet, og de fleste selvbruningskremer er ikke akkurat egnet for det området selv om de ofte påstår det. En kan få tørr hud, utbrudd og sorte prikker som følge av at porene blir blokkerte, hvis en bruker feil produkt. Heldigvis fant jeg et supert produkt i Warszawa, St. Tropez Bronzing Lotion Face, som gir en kraftig nok brunfarge uten å blokkere porene*. Den lette lotionen absorberes raskt, og inneholder Aromaguard som eliminerer opptil 70% av den typiske selvbrunings-lukten, noe som er et ekstra pluss. 

Den er fri for:

  • Sulfater
  • Parabener
  • Ftalater

Den er ganske ny enda, så jeg vet ikke om den selges i Norge enda, men det kan være de har den på Vita feks. Du får den uansett billigere på nettet. Amazon.com her og ebay.com her

*Selv om St. Tropez Bronzing Lotion Face sies å være non-poreblocking så tar jeg alltid det med en klype salt når det gjelder selvbruning, for jeg mener det blokkerer porene til en viss grad uansett. Men jeg synes denne er den beste til nå, og en trenger ikke å bruke den hver dag, slik at huden får puste og får på seg en ekstra god fuktighetskrem innimellom. Et godt alternativ til soling!

5 kommentarer
    1. krist.in: ja, jeg vet, men de hadde den ikke på vita iallefall, der jeg pleier å kjøpe. Men kan godt være de har den andre steder:)

    2. Vil bare tipse alle som drar til London om at der kan man kjøpe st.tropez produktene til nesten halv pris av hva de koster her. Jeg kjøpte de på Boots i London, men så også produktene på Gatwick flyplass til halv pris, så da kan man spare en del penger!

    3. Jeg bruker mye selvbruning på høsten og vinteren og jeg tenker ikke så mye over sånn, så jeg har dessverre ødelagt huden min mye av å bruke det i ansiktet. Så tusen takk for tipset! Skal dra på Vita og få kjøpt meg denne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg