Wedges & ripped jeans

I dag tidlig var jeg på Valglokalet på Frogner kino og gjorde min duty to society, nemlig stemte. Jeg var litt redusert etter lørdagen så jeg hadde nesten glemt det ut, men da vi tilfeldigvis kjørte forbi valglokalet kom jeg på det:p Hadde uansett hatt en dag til å gjøre det, men det føles bra å ha gitt min stemme! Jeg er så spent på valgresultatene, ikke lenge til vi får vite nå. Etter jeg hadde stemt dro Anders og jeg til Snarøya for å se på flotte rikmannsboliger og drømme oss litt bort. Perfekt tidsfordriv på en søndag, bolig-inspo?:p Etterpå kjørte vi til Hønefoss av alle plasser, aldri vært der før. Der leverte vi ut noe reklame for bedriften til Anders og spiste på en DIGG restaurant som het Salt & Pepper. De hadde ALT, pasta, salat, sushi, asiatisk, tex mex, pizza, hamburger, biff, you name it. Kjempegod mat, så anbefales om du er i Hønefoss en gang, hehe. Nå sitter vi hjemme, spiser sykt feitende sjokoladekake og ser på stand up med Lisa Lampanelli. God søndag!

7 kommentarer

Siste innlegg