Ukens skjønnhetsprodukt!

Ukens skjønnhetsprodukt er High Definition Concealer fra Make up Forever. Jeg kjøpte denne brilliante saken på Sephora i Polen, ettersom jeg var i sterk trang etter en concealer som jeg kunne bruke under øynene. Jeg prøvde først Sephora sin egen, men den dekket nesten ingenting. Det endte altså opp med at jeg kjøpte Make up Forever sin, og det har jeg ikke angret på!

Concealeren er en av de viktigste produktene i min skjønnhetsrutine. Å få bort mørke ringer under øynene får deg automatisk til å se mer fresh og våken ut, derfor er det viktig å bruke en concealer som gjør jobben. Jeg har lenge brukt YSL Touche Eclat, men den kan ikke nærme seg den jeg har kjøpt nå. HD Concealeren fra MUF gir fuktighet, fin farge og masse dekking uten at den legger seg i rynkene. Lyser opp øyepartiet på en kjempefin måte. Passer også fint til å dekke andre ujevnheter og rødheter i huden, feks rundt nesen og eventuelle urenheter. 

Jeg har concealeren i fargen 330, som er en medium beige farge. Det er veldig viktig å velge riktig farge, og ikke velge en som er for mørk eller lys!

Make Up For Ever er ikke akkurat det enkleste merket å få tak i i Norge. De selges kun på Solli Plass i Oslo, men det står på hjemmesiden at de sender produkter til hele Norge, så det er sikkert bare å ta kontakt og si hva du vil ha! Hvis ikke har du alltids ebay.com, som selger mange forskjellige farger av concealeren her. Jeg kjøpte min for ca 200 kroner i Polen, men ebay er selvfølgelig mye billigere:)

10 kommentarer

Siste innlegg