Inspired by Gwen

Da jeg skulle ut på lørdag tenkte jeg å prøve en ny sminkelook, så da fant jeg bilde av vakre Gwen Stefani og prøvde å etterligne looken. Hun er så fet, og ser aldri kjedelig ut!

Jeg brukte en mørk kremskygge, Picasso fra Smashbox, på lokket og la oppå en mørkeblå pudderskygge fra Elizabeth Arden. Deretter brukte jeg en sort vannfast kajal på våtkanten og i ytterste kant av globallinjen for å få en mørkere look. Smudget eyelineren ut med ringfingeren i globallinjen. Deretter duset jeg langs ytterste kant av øyenskyggen med en gullskimmer-øyenskygge, Half Baked fra Urban Decay.

På leppene har jeg liplineren Redd fra Mac, og en rød Rouge in Love-leppestift fra Lancome. Warm Apricot blush fra Smashbox i kinnene.

Vi hadde noen venner på vors hos oss på lørdag, før vi dro i bursdag på Frogner. Her er noen bilder av “kveldens outfit” 🙂

Likte dere sminkelooken? 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg