Girls 1st

Hei, girlies 😉 Jeg vil bare fortelle dere litt om Libresses nye initativ, nemlig Girls 1st. Jeg husker før da jeg var tenåring at det fantes noen få nettsider hvor en kunne stille spørsmål en lurte på helt anonymt, kanskje var det noe pinlig en ikke ville fortelle til sine venner. Girls 1st er en annen kul vri på dette, det er et nettsted for jenter, av jenter der du kan møte andre og dele informasjon, inspirasjon, tips og triks, videoer og fortellinger om alle dine “første ganger”; ditt første kyss, din første mensen, din første kjæreste, din første jobb og andre “første ganger” du skulle ønske å dele. Det er både vanlige jenter og eksperter som kan hjelpe deg og komme med råd og tips hvis du legger ut et innlegg i forumet. Over 10 000 brukere er allerede registrert, så her er det mye hjelp å få! Nedenfor kan du se et bilde av diskusjonsforumet, og eksempler på hvilke temaer som blir tatt opp:

                             

Diskusjonene er delt opp i forskjellige temaer, og det finnes noe for alt!

Jeg synes Girls 1st er et veldig bra initiativ for alle tenåringer og unge damer som har noe de lurer på eller som vil fortelle noe anonymt. Det er faktisk veldig få slike gode “jentesamfunn” på nettet i Norge, så dette er noe vi trenger! 

Annonse

 

 

5 kommentarer
    1. Hei bra sted for oss jenter jeg lurte på om man kunne få svar på mensen jeg har søkt over alle de nettsidene men jeg forstår ikke noe ting det er fordi jeg er somaliske så da forstår jeg lite ikke så mye som norske.😄

    2. Hei kan man få svar på mensen jeg er bare ni år jeg vil vite hva mensen er. Jeg vil spør om dere har noen tips på å mensen og populær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg