It was just a matter of time…


Esj, blir alltid syk når det passer dårligst, alltid når jeg skal noe gøy! Jeg var invitert på vinsmaking og lunsj på Bølgen & Moi i dag, men kunne dessverre ikke dra på grunn av formen. Har vondt i halsen, feber og hodet mitt føles ut som bomull. God unnskyldning til å hive på seg en masse sminke, og ikke minst teste ut ny sminke, som den nye magenta leppestiften jeg fikk i sommer. Den minner litt om YSL sin, men er fra billigmerket Viva la Diva som selges på Cubus i fargen 115 Show Off. 

Jeg kom meg heldigvis ut en liten tur da jeg ble invitert til å plukke ut noen smykker og accessoirer fra et showroom som ligger rett ved der jeg bor. Det er noen spesielle merker som har kjempeflotte og trendy ting! Jeg kommer til å lage et innlegg og giveaway’s om det snart, så følg med! 🙂 Ellers har jeg bare vært hjemme og hivd i meg supersterk hostesaft fra USA (som tydeligvis skal lindre alt fra feber til hode og kroppssmerter), “express”-smertestillende fra Polen og Toro Rett i Koppen 😉 Satser på å bli frisk sooon!!

10 kommentarer

Siste innlegg