Ukens skjønnhetsprodukt: OTTLITE SMINKESPEIL

Da blush.no hadde timesalg her om dagen, så fant jeg denne geniale tingen som løser mitt problem med dårlig belysning på sminkebordet. Ottlite er et speil med lamper på hver side som forestiller dagslys, og gjør det utrolig enkelt å stelle øyenbryn og sminke seg. Ottlite er faktisk det eneste sminkespeilet på markedet som har patentert dagslys. En ser virkelig alt i dette speilet, til og med små solskader. Likevel så var det ikke sånn “hva faen, ser jeg sånn ut?!”. Det er så digg, for da slipper jeg å styre med annet lys til sminkebordet mitt som ligger langt borte fra vinduene og derfor ikke har så bra naturlig lys. Nå kan jeg også sminke meg i fantastisk lys uansett om det er kjempemørkt ute.

Speilet har to forskjellige sider, en vanlig og en med 5x forstørrelse. Sistnevnte er veldig grei å bruke til å for eksempel nappe øyenbryn.

Ottlite koster 845,- på blush.no. Selges også i sort.

3 kommentarer
    1. Hei!!!!! Må bare si at bloggen din er til mega stor glede for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de kuleste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    2. For et utrolig smart produkt! Sliter selv med det naturlige lyset når jeg skal sminke meg, så jeg løper rundt i hele leiligheten med speil for å finne et naturlig lys, haha! Så tusen takk for tipset! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg