Birthday dinner and beers

På bursdagen min på tirsdag hadde Anders og jeg også 3-årsdag, så da gikk vi på Nygård Steakhouse nede ved Oslo S og spiste middag. Jeg skrev jo et så tårevått og klissete kort, så romantisk vettu<3

Nevnte jeg at maten var F-A-B-U-L-O-U-S? Jeg tror jeg aldri har skrytt så mye av mat i mitt liv. Kanskje fordi vi ventet i 45 minutter på maten mens alt vi snakket om var mat, og da den endelig kom smakte det som himmelen. Men det var nok godt på ekte også altså:) Det var iallefall skikkelig kos å ha en candle lit dinner med gutten min <3 


Senere på kvelden dro vi ut med Kaja og Fredrik på Mikrobryggeriet i Holtegata (Bogstadveien) og det var veldig koselig:) Der har de sånn spesielle bryggede øl, ikke Hansa og Ringnes liksom:p Hadde aldri vært der før, og hørte rykter om at de hadde sånn 100 forskjellige øltyper, men de hadde jo bare 4. Det var litt skuff, men uansett var de veldig god!

3 kommentarer
    1. Maten såg helt nydelig ut! Du er så herlig Heidi, koste meg kjempe mye i går 😀 Gleder meg til neste helg! Btw: har byttet over til blogg.no nuuh 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg