Mer nytt fra Bik Bok

Fant dette herlige duftlyset på Bik Bok, som minner veldig om de populære Voluspa-lysene. Det lukter kjempegodt ♥

Kjøpte også denne loose fit blazeren i grått, den finner du HER ♥

Jeg er jo svak for alt maxi, derfor ble denne maxikjolen med splitt med meg hjem. Link HER ♥


Jeg har lett etter en sånn topp med cutouts og polohals lenge, og endelig fant jeg den 😉 De har den også i grått HER 

Jeg kjøpte jo dette i går, men glemte helt å ta det med i det forrige innlegget. Jeg er syk med influensa og feber og tullerusk i hodet:p Derfor har det ikke blitt så mye blogging i det siste, for jeg føler meg så tett i pappen at det er vanskelig å sitte på pcen. Heldigvis er jeg på bedringens vei, og jeg kommer til å legge ut outfitpost senere i dag hvis alt går etter planen 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg