Oversizing





Cardigan og paljettgenser H&M // skjørt Bershka // sko NLY // veske Marc by Marc Jacobs


Denne cable knit cardiganen fra H&M trend er en av mine favoritter i klesskapet. Det er mange som har sendt epost osv og spurt om jeg vil selge den, men det vil jeg altså ikke! Hehe. Jeg elsker oversized klær, det er kanskje det jeg liker aller best og føler meg mest vel i. Jeg tror det er fordi det er så casual og careless. Paljettgenseren er også et oversized catch fra H&M, den er egentlig mindre men jeg kjøpte den i large. Det er jo en veldig enkel måte å få ting løsere på, kjøpe noen nummer større, men det er ikke alle plagg det funker på. Det kan ende opp med å se aaaltfor stort ut og det blir bare feil. Det har blitt litt lite antrekk på bloggen i det siste, men det vil komme i ny og ne mellom alt skjønnhetsstoffet. En må jo ha litt av begge deler? 🙂

Håper dere får en fin lørdagskveld ♥

 Follow on Bloglovin

16 kommentarer

Siste innlegg