Matis Home Spa


Matispa er en spaserie fra Matis basert på fargeterapi. Hver farge har sin egen vibrasjonsfrekvens og energi som gir forsjellige effekter. Varme farger virker stimulerende og kalde farger virker beroligende. Frekvensen tas opp i hjernen via netthinnen og aktiverer eller styrker de prosessene som bidrar til å gi ønsket behandlingsresultat. Jeg har testet den gule serien, altså DETOX.

De 4 fargene i Matispa:

Det er tre forskjellige kroppsskrubber i Matispa: 1, 2 og 3. Jeg har testet 2, som er en medium grov peeling med pulverisert rav. Den var annerledes enn andre kroppsskrubber jeg har prøvd. Den var skikkelig god å skrubbe inn, og etterlot en hinne av fuktighet/fett etterpå. Nesten som om en ikke trengte å bruke fuktighetskrem etterpå. Huden ble kjempemyk og god.

Etter at jeg hadde skrubbet kroppen i dusjen, tørket jeg meg og tok på Matispa Dry Oil til venstre på bildet. Det er en olje som blir tørr og matt med en gang du smører den på kroppen. Den gir masse fuktighet, men du kan kle på deg ganske raskt etterpå. Fikk kjempemyk hud av den, og den lukter helt sykt digg. Den er veldig fin å kombinere med peelingen hvis du skal ut på byen og vil ha finest mulig ben, samt lukte fantastisk 🙂 En kan også bruke den i ansiktet og i håret! 

Etter å ha gjort disse stegene med oljer og dufter, så følte jeg at jeg hadde vært på spa.

Sprayen til høyre er Matispa Polysensory Active Oil, som inneholder både aktive oljer og aktive ingredienser for utrensende effekter. Kjæresten min masserte meg med denne her om dagen, og det var kjempebehagelig. Det er en veldig anvendelig massasjeolje, for den gjør at hendene sklir lett uten at det blir for mye olje. Lukter også veldig godt.

VELVÆRE er ordet som beskriver dette best. Skjønnhet handler ikke bare om å klæsje på seg overflatiske ting som sminke, det handler om å gi næring og pleie til huden og kroppen. Hvis du ikke pleier å gjøre dette, så skal jeg love deg du vil føle deg bedre etterpå.

Matispa fåes kjøpt i autoriserte hudpleiesalonger som selger Matisprodukter.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg