Ombre Style @ Karlsson Barlindhaug

I går kveld var jeg på Karlsson Barlindhaug og fikset håret mitt hos Sofia. Jeg hadde tenkt litt over hva jeg skulle gjøre med det, og endte opp med en blond ombre. Sofia var kjempeflink og jeg ble veldig fornøyd! Salongen er stor og fin, og ligger tre minutter fra Nationaltheateret. De som jobber der har lang erfaring og vet hva de driver med, noe som er veldig betryggende når du skal til frisøren!

 

Jeg fikk med meg sjampo, balsam, spray og en kur fra S-factor TIGI slik at jeg kan pleie extensionsene mine riktig: 


Sjampoen og balsamen er kjempebra for både extensions og vanlig hår, akkurat det jeg trenger. De er rike på fukt og gjør håret silkemykt og glanfullt. Karlsson Barlindhaug har kampanje på denne pakken akkurat nå, til 349,- , (veiledende pris er 629,-) så her sparer du ganske mye. Sprayen er forresten fantastisk til krøller, det er den jeg har brukt i dag, og den lukter helt fantastisk. “Serious” conditioner fra S-factor er også en kjempebra kur, og den skal jeg bruke til hver vask fremover, for at extensionsene skal holde seg best mulig. Viktig å ikke bruke kur osv på festene da, sånn btw;)

Her er da resultatet. Hvis du vil ha en bra ombre så vet du hvor du bør dra;) 

Hvis du vil bestille time hos Sofia så kan du ringe eller sende SMS til 978 705 57.

/sponset behandling

19 kommentarer

Siste innlegg