TiKei mineral makeup

Sponsede produkter

Her om dagen fikk jeg en ny pakke med makeup fra TiKei mineral cosmetics. Jeg har brukt dette merket veldig lenge nå, spesielt foundationen, og er veldig fornøyd med den. Det jeg liker med TiKei er at produktene ikke inneholder Bismuth, de er dyrevennlige og 100% naturlige. I tillegg er de veldig billige, bare 159,- for en stor boks. Du finner TiKei mineralfoundation (jeg bruker P3) her.

Jeg har aldri prøvd mineralpudderconcealer før og var litt skeptisk til å legge pudder under øyet. Men den var veldig dekkende, og tørket ikke ut eller la seg i rynkene. Jeg klappet den lett inn med Ultimate concealer børsten. Fargen Neutral passet helt perfekt, noe jeg var veldig glad for. Du finner alle concealerne her (fra 69,-)

Denne lipglossen har naturlige ingredienser, tørker ikke ut, og har ingen kjemiske konserveringsmidler eller mineraloljer. Den er kjempefin på, og lukter banan ♥ Du finner alle lipglossene her (99,-)

Jeg hadde ikke prøvd bronzere av TiKei før jeg fikk pakken, men jeg likte denne veldig godt. Denne fargen er den nyeste blant de tre bronzerene, og den er mer gyllen og ikke så kjempemørk, noe jeg liker. Den er veldig enkel å påføre med den store TiKei-pudderbørsten, og det blir veldig jevnt og gir ikke skjoller. Jeg har opplevd skjoller med andre mineralbronzere, så jeg ble positivt overrasket over det. Den er enkel å bygge opp uten at det blir for mørkt. Du finner bronzerne her (, og børsten her (189,-) men du får et helt sett med børster for bare 249,- nå her. Det er sinnsykt billig! Da har du omtrent alle børstene du skulle trenge.

Sunrise blush (109,-) er en blush jeg har brukt en stund. Den har en veldig fin korallfarge, og smelter lett inn i huden. Den er enkelt å få nøyaktig der du vil ha den med den vinklede rougebørsten.

Her er børstesettet som er på tilbud frem til 30. november. Her får du med alle børstene jeg bruker, pluss mange flere for bare 249,- istedetfor 325,-. Børstene er kjempemyke, og er ikke laget av dyrehår, men er syntetiske.

Her har jeg brukt produktene overfor. Du kan bestille prøver på det meste fra TiKei for 10,- stk, hvis du vil teste ut fargen før du kjøper stor 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg