Gucci event + dagens outfit

I dag morges var jeg på en presseevent på Gucci butikken i Oslo, i forbindelse med lanseringen av Guccis nye parfyme – Guilty. Det finnes én for menn og én for damer, og begge luktet himmelsk! Det var i tillegg mange herligheter å se i butikken, og 20% avslag. Dessverre er ikke Gucci direkte billig, så det hjalp ikke så mye i disse trange tider:p Men en kan jo drømme! Jeg likte spesielt den champagnefargede vesken på det andre bildet *sikle*. Nedenfor kan du se dagens antrekk:

Jeg elsker den nye fuskepelsen fra Asos, og endelig har jeg funnet noen sko jeg liker også. Utrooolig.

Shop the look…

7 kommentarer
    1. Åh, vet ikke hvor mange ganger jeg sier at den stilen din er rå! Du gir så mye inspirasjon. Men jeg lurte på hva du bruker i ansiktet? Ser så bra og proft ut! Hvordan foundation, pudder evt. solpudder bruker du? 🙂

    2. Sara: Fortsatt like hyggelig at du sier det, hehe ;D Tusen takk;) Jeg bruker TiKei mineralpudder (tikei.no) og TiKei golden bronzer. Av og til bruker jeg flytende foundation, som regel glominerals 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg