Leopard and jeans

I dag har jeg på meg kåpa jeg kjøpte på Zara igår, og jeans fra vårkolleksjonen til Mary Kate og Ashley Olsen for Bik Bok. Digger de jeansene, de er perfekte til en hvit t-shirt og en lax strikket cardigan, når en vil være litt casual. Passformen er også kjempefin, noe jeg ikke sier altfor ofte om jeans. Skoene er fra asos, toppen fra Bik Bok og vesken Marc by Marc Jacobs. Jeg skulle vist dere skinnskjørtet fra Zara i dag, men det var dessverre altfor stort så det må nok tilbake i butikken. Sånn er det når en ikke orker å prøve ting! Det var ikke akkurat lite kø til prøverommene… 


Translation: Today I’m wearing the coat I bought at Zara yesterday, and jeans from the Mary Kate & Ashley for Bik Bok spring collection. I simply love these jeans, they are perfect for a casual look with a t-shirt and a knit cardigan. The fit is also really good, which I don’t often say about jeans. The shoes are from asos, the top is from Bik Bok and the bag is Marc by Marc Jacobs.

13 kommentarer

Siste innlegg