Tilbud på en av mine favorittkremer

Sponsede produkter

Akkurat nå har Dermalogica tilbud på en av favorittkremene mine, Skin Smoothing Cream sammen med precleanse og Special Cleansing Gel. Skin Smoothing Cream passer perfekt til en kombinert/tørr hud, ettersom den ikke inneholder så mye fett at den gir utbrudd, iallefall i mitt tilfelle. Det var en av de første produktene fra Dermalogica jeg prøvde, som sammen med Special Cleansing Gel gjorde at jeg ble kvitt mye av kvisene som alltid dukket opp. Special Cleansing Gel er en såpefri skummende gel, som er lagd for å fjerne mest mulig urenheter og overflødig olje uten å tørke ut huden. Precleansen minner om Babors HY-ÖL, en olje som emulgeres sammen med vann. Den gjør at sminken går utrolig lett av, inkludert øyesminken.

1. Du begynner med å bruke PreCleanse, masser oljen ut i ansiktet, bruk deretter litt vann og masser oppå og skyll av. 2. Deretter går du over til Special Cleansing Gel som du skummer lett i ansiktet med fuktige hender. Skyll av med varmt vann. 3. Avslutt med Skin Smoothing Cream.

 

Akkurat nå får du hele settet til prisen av Skin Smoothing kremen som koster 630,-. Kremen er på 100 ml og varer lenge!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg