Christmas time

Jeg tok ikke så mange bilder på julaften, men tenkte jeg skulle legge ut de få bildene fra julefeiringen her hjemme. Jeg feirte jul i Haugesund hos foreldrene mine og kom hjem sent på lille julaften. Aldri helt normale juletre her i gården! // I celebrated Christmas at my parents house. Never a traditional Christmas three at our house!

Vi spiste kalkun med stuffing og pinnekjøtt, sååå godt! // We ate turkey and lambs ribs, it was sooo good!

Den tradisjonelle selfie’en i speilet, sammen med fjordårets: // The traditional selfie in the mirror, along with the selfie from last year:


Venter på å åpne gaveeer… // Waiting to open the presents.

Åpnet gaver! Fikk blant annet masse klær ♥ // Got a looot of clothes ♥

…parfymer and neglelakk… // …perfumes and nail polish

…noen kule sko fra Zara, penger og masse annet fint:) I dag skal vi på julemiddag hos tanten min, og så skal jeg møte noen venner senere // …some awesome shoes from Zara and money ++. Today I’m going to Christmas dinner at my aunt’s house, then I’m going to meet some friends later on.

 

Har dere hatt en fin jul? ♥ // Have you had a nice Christmas? ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg