Vixen finaleslipp-fest

I går var jeg på Vixen finaleslippfest med Kaja. Der minglet vi og drakk litt, før det ble lest opp hvem av semifinalistene som kom videre til finalen. Jeg kom ikke til finalen i fjor i kategorien Årets Nykommer, så jeg ville ikke ha så store forventninger. Derfor ble jeg ekstra glad da jeg faktisk ble lest opp! Kjempestas å komme blant de fem finalistene i Årets Skjønnhetsblogg, nå har jeg kjempelyst til å vinne heile driden, hihi! Tusen, tusen takk til alle dere som har stemt på meg, det betyr veldig mye ♥ Nå er det opp til juryen å bestemme resten, måtte den beste vinne! Jeg ble forresten intervjuet på festen i går av Side2, du kan lese intervjuet her.

Må bare beklage for at det har kommet så få innlegg i det siste. Jeg har hatt halsbetennelse og tror faktisk aldri jeg har vært så sjuk i mitt liv! Det har ikke vært enkelt å gjøre så mye annet enn å ligge i ro, men nå er jeg heldigvis bittelitt på bedringens vei. Jeg måtte dra meg på festen i går, men det var verdt det. Utrolig hyggelig 🙂 

9 kommentarer

Siste innlegg