Presseevent: Jan Thomas Studio HairCare

I dag morges var Anders og jeg på presseevent i Parkveien for Jan Thomas Studios nye hårpleieserie. Det var spennende å høre Jan Thomas snakke om serien, og jeg skjønte tydelig at dette var noe han hadde lidenskap for, og hadde hatt et ønske om å gjøre lenge. Etter å høre ham prate ble jeg enda mer nysgjerrig på produktene. Spesielt på håroljen og tørrsjampoen, ettersom dette er produkter han bruker veldig ofte når han jobber, og sikkert har en høy standard på. Han er en selverklært perfeksjonist og har absolutt peiling på sitt fag, så det skal bli spennende å teste ut om jeg liker serien.

Jan Thomas har brukt over ett år, sammen med en produsent, på å utvikle og teste seg frem til en produktserie som kan leve opp til hans standarder. Hans mål var at serien skulle være av høy kvalitet, men et tilgjengelig produkt for alle. Dette gjenspeiles godt i prisene, som absolutt er overkommelige for folk flest. 

Vi fikk hver vår pose med produkter, og etterhvert som jeg får testet dem tenkte jeg å skrive noen omtaler her på bloggen:)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg