Nyhet: Tone Lise hudpleie


TL står jo som kjent for Tone Lise, aka Tone Lise Akademiet som utdanner folk innen negler og makeup her i Oslo. TL har blant annet hatt en neglelakkserie ute i noen år nå, og for kort tid siden lanserte Tone Lise en hudpleieserie basert på mineraler fra Dødehavet. Jeg ble tilsendt et basic kit i forbindelse med det, og nå har jeg prøvd ut alle tre produktene i noen uker. Jeg skal innrømme at jeg hadde ikke så høye forventinger til produktene, men jeg var nysgjerrig på å teste dem.

  • Produktene inneholder ingen kunstig parfyme
  • kunstig fargestoffer og parabener
  • De er heller ikke testet på dyr


Rensemelk er noe jeg sjeldent bruker, jeg tror jeg har dårlige minner fra Niveas som du finner i dagligvarebutikkene, og som absolutt ikke gjorde noe for huden min. Men TL sin kjentes selvfølgelig helt annerledes ut. Den var ganske kompakt som en krem, og kjentes herlig ut på huden. Den var veldig ålreit å ta av sminke med, og noe av det som faktisk er litt digg er at du kan bare bruke fuktige bomullspads til å ta av rensemelken etterpå. Dette er ganske gunstig om en har vippeextensions, eller av annen grunn ikke vil få vann i ansiktet. Rensemelken etterlater deg fuktig i huden, så jeg skjønner at den er merket Age Defying.

Etterpå sprayer jeg toneren på en bomullspad og stryker den over ansiktet for å få med alle restene av smuss og makeup. Toneren kjennes veldig herlig ut, og lukter godt men veldig diskret. Den balanserer pH-verdien i huden, noe som gjør det enklere for huden å holde på fuktigheten. 

Etter Clean og Fresh er brukt, går jeg videre til Day & Night Age defying cream. Den kan som sagt brukes natt og dag, og har en overraskende lett konsistens. Lettheten i kremen passer egentlig perfekt for min hud som er tørr kombinert, for den er ikke så rik at jeg får kviser, men likevel får jeg en del fuktighet. Denne kremen vil jeg si passer godt for unge folk som vil bekjempe aldringstegn. 

Jeg var av en eller annen grunn sikker på at jeg skulle få utbrudd av denne serien, kanskje på grunn av rensemelken. Men det som skjedde var helt motsatt. Jeg får omtrent ingen kviser når jeg bruker denne serien, noe som er herlig. 

Til tross for at serien scorer høyt, så er det ikke min største favoritt. Jeg føler ikke den er helt på nivå med de største salongmerkene, men fortsatt god, og får veldig pluss for at den gir fuktighet samtidig som den holder kvisene borte. Jeg gir den 4 av 5 kyss.

TL mineral complex skal selges i helsekostbutikker, parfymerier, hudpleieklinikker og neglsalonger. Du finner dem også i webshopen til Tone Lise her.

3 kommentarer
    1. Har du noe forslag for ansiktsprodukter som hjelper mot blank og litt fet hud? Opplever ofte ut på dagen at jeg blir så blank i ansiktet.. :/

    2. Bare lurer på om du bruker Swiss Skin Roller enda? Jeg kjøpte meg en, prøvde den i dag, presset ikke hardt eller noe, men nå ser jeg kjempesolbrent ut og det svis 🙁 Noen tips?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg