A little throwback


Selv om det ikke er “Throwback Thursday” (lol), så følte jeg det var på tide med en throwback. Jeg har hatt en dårlig start på det nye året, mest på grunn av at jeg har vært kjempesyk og cirka utav stand til å blogge. Men jeg begynner å bli mer motivert og det hjelper også å gå tilbake i arkivet for å minne meg selv på hva jeg har gjort. Jeg har endret meg ganske mye på ett år, noe jeg ikke skjønte så godt før jeg tittet tilbake.   Jeg er snart frisk som en fisk, og jeg har lyst til å gjøre bloggen bedre! Snart er det lysere ute også, og da blir det mer antrekksbilder. Meanwhile, får dere se på noen av mine gamle antrekk 🙂 

8 kommentarer
    1. Så fint det bilder med den svarte kjolen var, du burde smile mer! Når kommer svarene på spørsmålsrunden?

    2. Jeg elsker klesstilen din! Skulle gjerne gått slik selv, men her jeg bor ser folk rart på en om man skiller seg for mye ut innen klesveien.. Kjedelige cardiganer og dongribukse er hverdagsklær her… kjedelig.
      Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg