Pre-party @ L’oréal // pics and video

Nå har Vixen lagt ut bilder og video fra pre-partyet på L’oréal Akademiet, så tenkte bare å dele det med dere 🙂



Credit: Vixen

Hair Chalk er et nytt “hårkritt” fra L’oréal, og ble brukt på noen av folkene i videoen. Hårkrittet fungerer litt annerledes enn andre typer. Den hvite flasken inneholder et flytende middel med farge, og så heller du litt over i en applikator før du klemmer den sammen og stryker den nedover håret. Deretter børster du igjennom håret, og lar det tørke naturlig eller med føner. Det ble veldig stilig, du kan se flere bilder i videoen:)

 

7 kommentarer
    1. Hei vakre deg!
      Håper inderlig du kan svare på spørsmål. Vet jeg er for sent med spørsmålene til spørsmålsrunden. Jeg er en jente som har gått mye opp i vekt det siste året. Vært meget deprimert osv. Har du noen gang gått ned i vekt eller slitt litt med vekten? Spørr deg fordi du er så inspirerende og din blogg er dagens høydepunkt. Håper du svarer:)
      Klem

    2. Hei Heidi 🙂
      Jeg leste at du har sony nex 6 og 50 mm-objektivet. Jeg har også det! Lurer bare på hvilke innstillinger du har det på når du tar antrekksbilder? De blir så utrolig skarpe og fine. Hadde blitt supertakknemlig for svar!
      Klem Andrea

    3. Marie: hei! Takk for så fin tilbakemelding <3 jeg har egentlig alltid hatt en jevn vekt, men jeg husker at jeg ble mobbet for å være "feit" da jeg var en av de første til å få former på barneskolen. Jeg har et helt annet forhold til mat nå enn før. Jeg tillater meg å spise akkurat det jeg vil, derfor tenker jeg ikke så mye på mat og spiser mindre. Slankekurer har aldri fungert for meg, for det gjør bare at jeg blir helt besatt av mat. Noe av det viktigste for å endre vekten er å endre tankegangen din, og det finnes bøker som kan hjelpe deg med det. "Tenk deg slank" er det en som heter tror jeg:p

    4. Andrea: Hei Andrea! Jeg har som regel eksp.-komp. på +0.3 til +0.7 avhengig av hvor lyst det er ute, og F’en på 2.0, altså F2.0.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg