New in // Max Factor

I dag fikk jeg sminken som ble brukt på meg i MaxFactor-tutorialen i posten. Virkelig lykke på en grå dag da jeg er ribbet for vippe- og hårextensions – jeg trenger all den makeupen jeg kan få. Avhengig? JA. Jeg likte veldig godt looken de gjorde på meg i videoen, så det blir gøy å gjøre den selv.

Føler du deg kjedelig i trynet en dag så kan du alltids slenge på deg en rød leppestift, det er nesten et fool proof triks. 720 Scarlet Ghost er en kjempefin, dyprød farge som jeg ikke har brukt før, men som jeg faktisk likte veldig godt. Den får dere se senere i videoen 🙂

Øyenbrynsblyanten ble jeg spesielt glad for, for jeg syntes Ronja fikset øyenbrynene mine så fint i tutorialen. Nå er ikke jeg makeup artist, så det ble litt finere når hun gjorde det, men selve fargen er så fin. En blanding mellom brun og grå, og hun pleide å bruke den til de fleste blondiner. 02 Hazel heter den 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg