Eyelash transformation @ Beauty Spot


Etter å ha gått en periode uten vippeextensions kjenner jeg virkelig hvor avhengig jeg har blitt! Tror rett og slett ikke det er mulig å slutte – vil ikke! Jeg som sover med kontaktlinser synes det er ekstra digg med vippeextensions, ettersom mascara irriterer øynene når jeg fjerner øyesminken, det kommer alltid litt innpå øyet. Da er det nesten umulig å sove med linsene. Jeg sparer altså mye tid og bry i forhold til kontaktlinser og øyensminke, både morgen og kveld. Thumbs up for det!

Jeg har begynt å gå til en bortgjemt liten skatt av en salong på Alexander Kiellands plass, nemlig Beauty Spot, for å få satt på vipper. Veldig profesjonelt sted, med en herlig avslappende atmosfære. Ida som gjorde det på meg var veldig nøye, og resulatet ble jo sykt! Jeg valgte de lengste, *haha*. Hun hadde aldri satt på så lange på noen før. Nå trenger jeg cirka ingen øyensminke, jeg som er vant til å gå med så mye. De ser jo ikke akkurat naturlige ut, for hvem har så lange vipper? Men jeg ville jo ikke ha det naturlig. De har selvfølgelig kortere også for de som ønsker et mer naturlig resultat. Kanskje jeg tar et hakk kortere neste gang, men jeg ville prøve de lengste først for å se hvordan det ble. Nå har jeg en blanding av størrelse 15, 14 og 12 tror jeg. Det er ikke alle steder de har så mange størrelser som dette, så det er herlig med litt utvalg synes jeg.

Beauty Spot har veldig ålreite priser; 1600 kr for første gangen, og deretter 600-700 kr for påfyll.

For å bestille time hos Ida Nikolaisen som er hud- og kroppsterapeut, kan du ringe 97880110. Du kan også booke online her.

Beauty Spot ligger like ved Alexander Kiellands plass, og adressen er Darres gate 3, 0175 Oslo.

/Sponset behandling

9 kommentarer
    1. Åh, det så fint ut! 🙂 Vurderer vippextensions selv, men synes det blir så dyrt når man skal først betale 1500 og så fylle på en gang i mnd… Er egentlig litt redd for å bli avhengig også, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg