Sweet Saturday

Aaahh, så herlig med helg ♥ Noen ganger smaker det ekstra godt. I natt har jeg sovet som et barn, og er klar for lørdagens ulumskheter. Nå er det lenge siden jeg har vært ute, så da blir det en liten tur ut med venner i kveld. Snart skal jeg møte Kaja for å dra på Polet og deretter kanskje en liten shoppingrunde i Bogstadveien. Kan iallefall ikke dra innom Zara igjen, der var jeg igår og holdt på å dra med meg hele butikken. Hvorfor må studielånet komme akkurat ?! Og hvorfor kommer det hvert kvartal? Tror de jeg setter av penger til det hver måned? 

Ha en fin lørdag, dere ♥  

12 kommentarer
    1. hehe, kunne ikke vert mer enig! hater når studielånet kommer, og det kommer alltid på værste tidspunkt og.. eg klarer aldri følge med hvilken mnd det kommer og eg har som oftest andre ting å legge av til enn det 😛 fuck life! Du ser fab ut forresten, gratulerer så mye med pris også :-*

    2. Hei!
      Hvor kjøper du sminken din?
      Jeg kjøper alt på nett, coverbrands.no osv, men føler de har så lite utvalg iforhold til mye utelandske sider (som dessverre ikke shipper til Norge).
      Noen tips? 🙂
      Inspirerende og flott blogg du har!

    3. Kristin: Åja, ja jeg er ferdig med studiene, derfor betaler jeg ned 🙂 Hudpleierutdannelse og noe økonomistudier har jeg gått på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg