Fuzzy dress // Pop up shop


Kjøpte en del kjoler på nelly.com her om dagen, blant annet denne lekre saken fra Notion 1.3. Bildene er fra i går før jeg dro ut. I dag har jeg vært noe redusert og har tilbrakt dagen foran TVen med The Real Housewives of New York, The Wolf of Wall Street og tre forskjellige typer Ben & Jerry’s. Nom, nom ♥ Jeg begynner virkelig å savne våren ubeskrivelig mye nå, og har ingen inspirasjon på antrekksfronten i dette kalde møkkasnøværet.

Jeg må forresten nevne at jeg har masse klær jeg må bli kvitt før jeg flytter i mars, og skal derfor ha en pop up shop på Karlsson Barlindhaug (frisørsalongen jeg går til v/ Nationaltheateret) søndag den 16. februar. Der skal jeg og bloggeren Sofie Kvelland selge våre brukte klær, så da håper jeg så mange som mulig kan komme! Veldig hyggelig å hilse på dere lesere ♥ Det vil bli flere reminders senere, men ville bare gi beskjed ;D

8 kommentarer
    1. For en nydelig kjole! Har faktisk vurdert å bestille hjem den selv og nå fikk jeg enda mere lyst 🙂 Åh, så spennende at du og Sofie skal holde popup shop da! Får se om jeg får sette av dagen og om jeg får kommet! 😀

    2. Kjempe fin kjole. Lurte på hvilket merke det er på leppestiften du har på deg.syns fargen var så fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg