Tilbud på vippeextensions

I dag var jeg på Beauty Spot og fikset vippene mine igjen. Jeg tok et hakk kortere vipper denne gangen. Det var ikke så praktisk med de aller lengste, selv om jeg likte lengden veldig godt. Ida brukte størrelse 11, 12 og 14 på meg i dag. Jeg regnte med at en del av vippene skulle falle av ganske fort sist gang, siden jeg fikk så lange, men de har sittet som et skudd! Det har nesten ikke falt av noe på nesten tre uker. Limet på Beauty Spot må være veldig bra :p

Jeg har forresten et hyggelig tilbud til mine lesere; dere får 20% avslag på vippeextensions hos Ida fra og med nå og ut mars måned. Istedetfor 1600,- så får dere det for 1280,- Bare husk å gi beskjed om rabatten når du skal betale 🙂 Beauty Spot ligger på Alexander Kiellands plass, adressen er Darres gate 3, 0175 Oslo, telefon: 97 88 01 10.

Du kan også booke time online her 🙂

Behandlingen er sponset av Beauty Spot

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg