The empties #3

Jeg har igjen funnet en del tomme produkter som jeg må kaste før jeg flytter, men først vil jeg skrive litt om dem og vurdere om de er verdt å kjøpe igjen:

Simple eyemake-up Remover

Simples øyesminkefjerner er den jeg bruker hele tiden, den er veldig lett, oljefri og irriterer ikke øynene mine i det hele tatt. Den tar veldig effektivt bort øyesminke, og er kjempebillig! Thumbs up.

Kjøpe igjen: Ja.

 

Olay touch of MaxFactor foundation, spf 15

Denne foundationen er helt grei. Den dekker bra, og gir litt fuktighet. Likevel ikke min favoritt.

Kjøpe igjen: Nei.

 

REN Glycolactic Radiance Renewal Mask

Jeg har ikke likt så mange produkter av ren, men jeg likte godt denne masken. Konsistensen er ganske klissete, som en lett honning, men det gjør ingenting. Jeg har brukt den i dusjen og skylt den av etter ti minutter ellerno, etterpå ser huden ganske glødende og fin ut, i tillegg til at den blir fuktigere.

Kjøpe igjen: Ja.

 

REN Micro Polish Cleanser

Denne peelingen likte jeg også godt. Det er en enkel peeling som en skrubber inn i huden, og skyller av. Jeg liker konsistensen på mikrokulene, de er effektive og en merker etterpå at huden er mye mer jevn og glatt.  

Kjøpe igjen: Ja.

S-factor Vivacious Hairspray

Denne hårsprayen har blitt en av mine favoritter. Den gir godt nok med hold uten å gjøre håret for stivt, og den er i tillegg veldig god til å spraye ned “babyhår”.

Kjøpe igjen: Ja.

 

By Gun-Britt Heat Styling Spray

Denne varmebeskytteren likte jeg veldig godt, den er lett å påføre jevnt og gir akkurat passe shine. Den minner en del om Redkens varmebeskyttende spray, og er fin til både krølling og retting av håret.

Kjøpe igjen: Ja.

 

Kisby Dry Shampoo

Kisbys tørrsjampo er ganske god, den tar bort fett og gjør håret luftig og ikke trått. eneste minuset er at den brukes ganske fort opp, fordi det trengs en del produkt om gangen for å få effekt.

Kjøpe igjen: Ja.

TIGI S-factor Smoothing Conditioner

Jeg liker godt balsamen fra S-factor, i likhet med sjampoen. Den gir veldig glatt og fint hår, og lukter herlig asiatisk pære. Den er også ganske drøy. Eneste minuset er selve flasken, som gjør det litt vanskelig å få ut siste rest av innholdet.

Kjøpe igjen: Ja.

 

Sebastien Trilliant Thermal Protection and Shimmer Complex

Dette er en varmebeskytter med shimmer i, som passer fint til retting av håret for eksempel. Den gir en ganske fin glans og finish, men jeg synes håret blir litt fettete av den.

Kjøpe igjen: usikker.

Bioderma Sensibio H20

Denne øyesminkefjerneren er veldig populær blant makeup-artister, og det skjønner jeg godt. Den passer ypperlig til sensitiv hud og tar raskt bort øyesminke (også vannfast). Plusset med denne er at du kan også bruke den som en ansiktsrens en gang i blant, pga miscellene i vannet renser huden. Du kan altså bruke Bioderma på en bomull og få en ganske ålreit rensing av ansiktet med den. Eneste minuset er at de ikke selger den i Norge tror jeg, og den er bittelitt dyr i utlandet, men overkommelig.

Kjøpe igjen: Ja.


Dermalogica Skin Hydrating Mask

Denne masken er helt grei, men passer kanskje bedre til en veldig fet hud ettersom den gir for lite fett og fuktighet til min kombinasjonshud. Pluss for at den kan brukes på leppene og rundt øynene.

Kjøpe igjen: Nei.

 

Dermalogica Intensive Moisture Balance

Denne kremen gir mye fuktighet, og akkurat nok fett til at huden min ikke får utbrudd. Jeg får veldig myk og fin hud av den. Jeg bruker den også som nattkrem, siden jeg veksler mellom denne og Skin Smoothing Cream fra Dermalogica som er en litt lettere krem.

Kjøpe igjen: Ja.

7 kommentarer
    1. Så digg med disse inleggene:) ærlige erfaringer er sjeldenvare i blogg norge føler bare vi leser om supppper bra ting, så deili at noen sier i fra om de dårlige bom kjøpene også:)

    2. Jeg elsker disse innleggene dine! Det er fint å høre dine ærlige meninger, så fortsett med dette 😀 Digger bloggen din! 🙂 Ha en super dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg