Organisk hudpleie med kokosolje

Jeg har brukt noen herlige hudpleieprodukter fra Dr. Organic de siste ukene, og ville skrive litt om mine favoritter. Dr. Organic er et merke som fokuserer på å lage naturlige velværeprodukter, og har vunnet mange priser. Dr. Organic har blant annet en Moroccan Argan Oil-serie, men jeg er så glad i kokosnøtt og lukten av det, så jeg gikk for denne. Argan Oil-serien er noe mer fet tror jeg, mens kokosnøttserien gir mer fuktighet.

Jeg likte utrolig godt Hydrating Radiance Elixir, og bruker det hver dag for å holde huden min glødende og fuktig. Det er et slags serum, bare litt tykkere, og gir kjempemye fuktighet til ansiktet, uten å gjøre det fett i det hele tatt. Jeg bruker denne under dagkremen, eller påfører den under ansiktsselvbruningen, for å tilføre huden ekstra fuktighet. Det blir absorbert kjempefort, og etterlater huden glødende og fin. Jeg anbefaler absolutt dette serumet, og det koster bare 199,- for 30 ml. Gode serum er sjelden vare til den prisen, believe me.

Enda et produkt som gir herlig velvære fra Dr. Organic, er Virgin Coconut Oil Body Soufflé. Dette er en lettere krem enn for eksempel body butter, som får huden kjempemyk og god, og den lukter også helt fantastisk! Det som er digg med en litt lettere krem er at den blir absorbert fort, og en kan kle på seg litt fortere etter påføring.

Jeg likte også godt håndkremen, som gjør godt for både hender og negler. Jeg bruker denne hver natt før jeg legger meg. Neglene mine er så sprø og skjøre, og da er det viktig å tilføre mye fuktighet. Så nå skal jeg være mye flinkere med å huske å ta på håndkrem, også gjennom dagen og etter håndvask. Kremen er anti-aging og gjør at fuktigheten i hendene “forsegles” inne i huden. Lukter som alle andre produktene herlig kokosnøtt, men på en frisk måte.

Tikei.no er leverandør på dette merket i Norge. Flere produkter er også på vei inn fra Dr. Organic, og etterhvert vil Tikei ha alle produktseriene i sortimentet, blant annet dødehavsserien som også er veldig populær.

10 kommentarer
    1. Jeg kjøpte faktisk 2 produkter fra Dr. Organic før ett par uker siden, jeg kjøpte Eye Tightening Serum i Moroccan Argan Oil serien og Night Cream i Dead Sea serien. UTROLIG gode produkter! Skal uten tvil ha flere av de forskjellige kremene og serumene i de forskjellige seriene. Men visste ikke at de solgte dem i Norge, jeg kjøpte mine på en helsekostbutikk i England 🙂

    2. Emma: å, så gøy:) ja de er faktisk kjempegode, og ganske billige! Jeg har lyst å prøve litt mer forskjellig hudpleie fra dem jeg også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg